CANTATA ÀFRICA

ANIMALS DE CONTE

La cantata "Els colors de l'Àfrica" ens porta a rebuscar entre els animals de peluix de casa...

Perquè, a la història, hi surten elefants, eriçons, ocells, flamencs... i, més endavant, també cocodrils, zebres, tortugues d'aigua i tigres i lleons. Com que, qui més qui menys, té alguna bèstia d'aquesta per casa, hem proposat als alumnes que, si ho volen i els pares hi accedeixen, portin algun peluix a la classe. Els d'Iniciació B s'ho han pres al peu de la lletra i avui la classe semblava un petit zoo. I els de MiM 1, tres quarts del mateix.

O sinó, jutgeu vosaltres mateixos!