• #Vivimlamúsica!

EL TALLER BALDUFA

Aquesta setmana acabem la cinquena edició del Taller Baldufa.

El Taller Baldufa va néixer el curs 2014-15 amb la finalitat d'aportar la música en directe als nens de les escoles bressol.

En un inici donàvem servei a tres escoles públiques de Valls i en aquests moment el servei arriba a cinc escoles bressol: Escola bressol municipal Els Tabalets, Escola bressol municipal Xiquets i Xiquetes, Llar d'infants La Quitxalla, Llar d'infants Lledó, totes de Valls, i Llar d'infants Picabruna, de Picamoixons.

Al llarg del curs escolar, els alumnes reben sis sessions musicals a càrrec de dos professors de l'escola: una professora, amb l'acordió diatònic, que n'és la responsable i que participa a totes les sessions, i un professor que va canviant a cada sessió (violí, violoncel, clarinet, saxo...). D'aquesta manera, els petits escolten set instruments diferents al llarg del curs i que va variant cada any.

El repertori és eminentment tradicional tot i que es combina amb músiques populars infantils i música clàssica.

El cost de l'activitat és de 3€ alumne/any.

Amb aquesta acitvitat és dona servei a unes dues-centes criatures de 4 mesos a 3 anys.

L'activitat està coordinada per Rosabel Bofarull.