• #Vivimlamúsica!

TALLERS BALDUFA!

Comencem la tercera edició dels Tallers Baldufa!

Uns tallers ideats per acostar la música a les escoles bressol.

Al llarg de tot el curs, diferents docents de l'Escola es desplaçaran als espais dels més menuts per tal de realitzar-hi diverses audicions.

Com a novetat, enguany incorporem un nou centre, la llar d'infants Picabruna, de Picamoixons, que se suma als les escoles bressol Els Tabalets, Xiquets i xiquetes, La Quitxalla i Lledó.

Cada centre reberà sis visites durant el curs i està previst realitzar-hi recitals amb el clarinet, la flauta, el violí, el violoncel, la guitarra, el saxo i la percussió.

Les sessions començaran el mes de novembre i acabaran el mes de juny. La coordinació del taller va a càrrec de Rosabel Bofarull. Les imatges del curs passat mostren la diversitat instrumental dels recitals així com els grups als que es dona atenció i a la varietat d'espais on treballem.