• #Vivimlamúsica!

Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

NOVA EDICIÓ DEL TALLER BALDUFA

La propera setmana engeguem una nova edició del Taller Baldufa!

Aquest taller està pensat per portar la música en directe a les escoles bressol de la ciutat.

En concret, aquesta setmana començarem amb una audició de violí i acordió, amb un seguit de danses tradicionals catalanes.

Està previst realitzar quatre sessions, una a cada centre: a les escoles bressol municipals Xiquets i Xiquetes i Els tabalets; a la llar d'infants La Quitxalla i a la llar d'infants del Col·legi Lledó. Les sessions tindran com a públic tots els alumnes dels centres, des dels nadons fins als més grans.

En aquesta sessió hi participaran els professors Pol Berlinches i Rosabel Bofarull, que n'és la coordinadora.